Treningi umiejętności DBT
Czym jest terapia dialektyczno-behawioralna?
Terapia dialektyczno-behawioralna (DBT)
Co warto wiedzieć o treningach DBT w Almie?
Pierwszy moduł spotkań. Trwa 3 tygodnie.
Drugi moduł spotkań. Trwa 3 tygodnie.
Trzeci moduł spotkań. Trwa 4 tygodnie.
Czwarty i ostatni moduł spotkań. Trwa 4 tygodnie.
Dołącz do grupy treningu umiejętności DBT!
Cennik poszczególnych modułów:
- Uważność i Tolerancja: 1200 zł (200 zł/1 spotkanie)
- Regulacja: 800 zł
- Skuteczność: 800 zł
- 30-minutowa konsultacja, będąca spotkaniem kwalifikacyjnym do treningów: 200 zł
Masz pytania? Chcesz się zapisać na treningi DBT? Napisz do nas!
- warszawa@centrumalma.pl
Jak wygląda trening umiejętności DBT?
Uczy zdolności świadomego doświadczania zdarzeń oraz obserwowania siebie z ciekawością, bez osądzania i efektywnego uczestniczenia w danej chwili. Uważność zwiększa bowiem tolerancję dyskomfortu, rozwija umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Skutecznie zmniejsza także ryzyko kolejnych, poważnych epizodów depresji. Ogranicza ból przewlekły, koi emocje, uczy oddzielać krytykę (osądy) od tego, czego doświadcza pacjent.
Kształci umiejętności związane ze skutecznością interpersonalną, bo wielu pacjentów doświadcza trudności w relacjach partnerskich i przyjacielskich. Dlatego w tej części skupiamy się na umiejętnym osiąganiu celów, nawiązywaniu i podtrzymywaniu relacji oraz kończeniu relacji destrukcyjnych. Pacjent uczy się, jak z szacunkiem traktować siebie, z jaką siłą odmawiać, prosić i mieć realny wpływ na swoje zachowanie.
obejmuje wszelkie umiejętności związane z regulacją emocji. Rozpoznawanie, opisywanie, nazywanie, unikanie i właściwe postępowanie w przypadku pojawienia się danej emocji są tutaj absolutną podstawą, by móc zrozumieć własne “ja” i znacznie poprawić komfort funkcjonowania.
Nasi specjaliści pozostają do Twojej dyspozycji:
Justyna Łukomska
Pedagog, psychoterapeuta, trener umiejętności DBT
Katarzyna Topór
Psycholog, terapeuta uzależnień, specjalista ADHD u dorosłych
Specjalizuję się w diagnozowaniu ADHD u osób dorosłych. Moim celem jest identyfikacja mocnych stron oraz obszarów wymagających wsparcia, co pozwala na dostosowanie odpowiednich strategii terapeutycznych i edukacyjnych. Jako psycholog posiadam uprawnienia diagnostyczne z zakresu funkcji poznawczych, inteligencji oraz przyczyn niepowodzeń szkolnych u dzieci i młodzieży w różnym wieku.
Ukończyłam studia psychologiczne na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS o specjalności psychologia wspomagania rozwoju, uzyskując tytuł magistra. Ponadto 3-letnie Studium Terapii Uzależnień, po którego ukończeniu uzyskałam certyfikat Specjalisty Psychoterapii Uzależnień. Odbyłam zaawansowane szkolenie z dialogu motywującego, organizowanego przez Polski Instytut Dialogu Motywującego, co pozwala mi skutecznie wspierać klientów w procesie zmiany. Ta metoda, oparta na współpracy i empatii, pomaga wzmocnić motywację do podjęcia działań zmierzających do poprawy jakości życia. Jestem członkiem Polskiej Federacji Społeczności Terapeutycznych.