Psychoedukacja dla rodziców - Centrum Alma
Skip to content Skip to footer

Psychoedukacja dla rodziców

Psychoedukacja dla rodziców dzieci z ADHD

Rodzicielstwo samo w sobie to nie lada wyzwanie, a co dopiero, gdy jest się rodzicem dziecka z ADHD! Organizacja dnia często przypomina wyczerpującą wspinaczkę i wiemy, że dzielne mamy i tatowie mają tak codziennie. Choć w internecie nie brakuje porad mówiących o tym, jak wspierać najmłodszych w funkcjonowaniu z ADHD – teoria to jedno, a praktyka to drugie.

Dlatego, jeśli dostrzegasz w zachowaniu swojego dziecka takie cechy jak: nadaktywność psychoruchową, impulsywność lub problemy z koncentracją albo macie już postawioną diagnozę ADHD, zachęcamy Cię do czytania dalej.

Specjalnie z myślą o rodzicach dzieci z ADHD (lub podejrzeniem) opracowaliśmy program grupowych warsztatów psychoedukacji.

Na czym polega psychoedukacja w grupach?

Spotkania grupowe oferują unikalną możliwość nawiązania kontaktu z innymi rodzicami dzieci w podobnym wieku i z podobnymi trudnościami. Umożliwiają wymianę doświadczeń oraz wspieranie się we wprowadzaniu zmian i polepszaniu jakości życia swoich rodzin. A to wszystko pod okiem wykwalifikowanej kadry psychologów specjalizujących się w ADHD u najmłodszych.

Podczas warsztatów poznacie odpowiedzi na pytania:

Jak się zapisać?

Obecnie trwają zapisy do grup stacjonarnych i online. Wybierz formę zajęć, która jest dla Ciebie bardziej komfortowa i zapisz się, wypełniając formularz.

Na zajęcia w każdej grupie składa się:

Obecnie prowadzimy zapisy do następujących grup:

Środy

16:00-18:00

7-10 lat

Prowadzący:
Agnieszka Kacprzykowska

Psycholog dziecięcy. Pracuje w szkole, w tym także z dziećmi z ADHD i spektrum autyzmu. Wykwalifikowana w psychoedukacji dla najmłodszych pacjentów.

Aleksandra Osińska

Psycholog. Pracuje w Wojewódzkim Szpitalu Dziecięcym, gdzie wspiera dzieci i ich rodziców. Przeprowadza standardowe programy psychoedukacyjne dla pacjentów z ADHD.

Środy

18:00-20:00

11-14 lat

Prowadzący:
Aleksandra Osińska

Pracuje w Wojewódzkim Szpitalu Dziecięcym, gdzie wspiera dzieci i ich rodziców. Przeprowadza standardowe programy psychoedukacyjne dla pacjentów z ADHD.

Ewelina Matuła

Psycholog i psychoterapeuta dziecięcy. Pracuje w bydgoskim szpitalu Jurasza oraz w poradni zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. Na co dzień przeprowadza psychoedukacje ADHD.

Środy

18:00-20:00

pow. 12 lat

Prowadzący:
Informacja wkrótce

Piątki

17:00-19:00

15-18 lat

Prowadzący:
Ewelina Matuła

Psycholog i psychoterapeuta dziecięcy. Pracuje w bydgoskim szpitalu Jurasza oraz w poradni zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. Na co dzień przeprowadza psychoedukacje ADHD.

Dzień x godzina y

Prowadzący:
Dominika Bolek

Lorem ipsum, ipsum lorem, jakim chciałabyś być kolorem.

Prowadzący 2

Lorem ipsum, ipsum lorem, jakim chciałabyś być kolorem.

Środy 16:00-18:00

Prowadzący:
Agnieszka Kacprzykowska

Psycholog dziecięcy. Pracuje w szkole, w tym także z dziećmi z ADHD i spektrum autyzmu. Wykwalifikowana w psychoedukacji dla najmłodszych pacjentów.

Aleksandra Osińska

Psycholog. Pracuje w Wojewódzkim Szpitalu Dziecięcym, gdzie wspiera dzieci i ich rodziców. Przeprowadza standardowe programy psychoedukacyjne dla pacjentów z ADHD.

Środy 18:00-20:00

Prowadzący:
Aleksandra Osińska

Pracuje w Wojewódzkim Szpitalu Dziecięcym, gdzie wspiera dzieci i ich rodziców. Przeprowadza standardowe programy psychoedukacyjne dla pacjentów z ADHD.

Ewelina Matuła

Psycholog i psychoterapeuta dziecięcy. Pracuje w bydgoskim szpitalu Jurasza oraz w poradni zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. Na co dzień przeprowadza psychoedukacje ADHD.

Środy 18:00-20:00 (pow. 12 lat)

Prowadzący:
Informacja wkrótce

Psycholog szkolny, wychowawca VIII klasy, diagnostka. Uznaje Rodzica za Eksperta od swojej rodziny – nie powie Państwu „jak żyć”, ale wesprze w poszukiwaniu tego, co sprawdzi się w Waszej rodzinie najlepiej.

Julia Ogiegło

Psycholożka. Pracuje również w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. W codziennej pracy zajmuje się diagnozą oraz wspieraniem dzieci i młodzieży w procesach indywidualnych i grupowych.