Skip to content Skip to footer

Diagnoza specyficznych trudności w uczeniu się

Diagnoza specyficznych trudności w uczeniu się

Jesteś rodzicem dziecka w wieku 7-18 lat z trudnościami w uczeniu się?
Twoje dziecko robi błędy ortograficzne, ma trudności z czytaniem bądź pisaniem?
 
Może to być dysleksja bądź inne trudności w nauce.
 
Warto, abyś wiedział(a), że w przypadku stwierdzenia dysleksji szkoła może dostosować materiał albo pomijać niektóre aspekty w ocenianiu ucznia. Może także wydłużyć czas na sprawdzianach, egzaminie 8-klasisty oraz na maturze.
 
Jeśli nie chcesz już dłużej czekać w kolejkach do poradni i potrzebujesz szybko poznać odpowiedzi na pytania dot. rozwoju Twojego dziecka, zapisz Was na diagnozę. 
 
Przed Wami:
2 h konsultacji z pedagogiem
3 h konsultacji z psychologiem dziecięcym
stacjonarnie w Centrum Terapii Alma przy ul. Wiktorskiej 69 w Warszawie (od grudnia przy ul. Trębackiej 4). 
To złożony proces, składający się z kilku wizyt:
 
  1. Wizyta z pedagogiem. (120  min – 600 zł)  stacjonarnie w Centrum Terapii Alma przy ul. Wiktorskiej 69 w Warszawie (od grudnia przy ul. Trębackiej 4). 
  2.  Wizyta z psychologiem – Skala inteligencji Stanford-Binnet (120 min i 600 zł)  stacjonarnie w Centrum Terapii Alma przy ul. Wiktorskiej 69 w Warszawie (od grudnia przy ul. Trębackiej 4). 
  3. Wizyta z psychologiem – wywiad diagnostyczny z rodzicem (50 min – 300 zł) stacjonarnie lub online (jest to tylko rozmowa z rodzicem).
ZAPISY/PYTANIA:
📲 507 123 243
📩 warszawa@centrumalma.pl

Prowadzące:

mgr Monika Waligórska psycholog dziecięcy Warszawa Alma


mgr Monika Waligórska

Psycholog dziecięcy, koordynator działu diagnostyki dziecięcej
Warszawa / online

Psycholog z przygotowaniem pedagogicznym. Zdobywała doświadczenie w przedszkolach, szkołach, szpitalach i poradniach. Zajmuje się diagnostyką dzieci i młodzieży oraz psychoedukacją dzieci, rodziców i nauczycieli.

mgr Julia Ogiegło psycholog dziecięcy Alma


mgr Julia Ogiegło

Psycholog dziecięcy
Warszawa / online

Psycholog dziecięcy posiadadający kwalifikacje pedagogiczne, terapeutka integracji sensorycznej oraz trener TUS. Zajmuje się szeroko pojętą diagnozą, wsparciem psychologicznym oraz rozwijaniem umiejętności społecznych, prowadząc zajęcia grupowe.