Skip to content Skip to footer
+48 507 123 243

Diagnoza specyficznych trudności w uczeniu się

Diagnoza specyficznych trudności w uczeniu się

Jesteś rodzicem dziecka w wieku 7-18 lat z trudnościami w uczeniu się?
Twoje dziecko robi błędy ortograficzne, ma trudności z czytaniem bądź pisaniem?
 
Może to być dysleksja bądź inne trudności w nauce.
 
Warto, abyś wiedział(a), że w przypadku stwierdzenia dysleksji szkoła może dostosować materiał albo pomijać niektóre aspekty w ocenianiu ucznia. Może także wydłużyć czas na sprawdzianach, egzaminie 8-klasisty oraz na maturze.
 
Jeśli nie chcesz już dłużej czekać w kolejkach do poradni i potrzebujesz szybko poznać odpowiedzi na pytania dot. rozwoju Twojego dziecka, zapisz Was na diagnozę. 
 
Przed Wami:
2 h konsultacji z pedagogiem
3 h konsultacji z psychologiem dziecięcym
stacjonarnie w Centrum Terapii Alma przy ul. Trębackiej 4. 
To złożony proces, składający się z kilku wizyt:
 
  1. Wizyta z pedagogiem. (120  min – 600 zł)  stacjonarnie w Centrum Terapii Alma przy ul. Wiktorskiej 69 w Warszawie (od grudnia przy ul. Trębackiej 4). 
  2.  Wizyta z psychologiem – Skala inteligencji Stanford-Binnet (120 min i 600 zł)  stacjonarnie w Centrum Terapii Alma przy ul. Trębackiej 4. 
  3. Wizyta z psychologiem – wywiad diagnostyczny z rodzicem (50 min – 300 zł) stacjonarnie lub online (jest to tylko rozmowa z rodzicem).
ZAPISY/PYTANIA:
📲 507 123 243
📩 warszawa@zrjxupjadp.cfolks.pl

Prowadzące:

mgr Monika Waligórska psycholog dziecięcy Warszawa Alma


Monika Waligórska

Psycholog dziecięcy, koordynator działu diagnostyki dziecięcej
Warszawa / online

Psycholog z przygotowaniem pedagogicznym. Zdobywała doświadczenie w przedszkolach, szkołach, szpitalach i poradniach. Zajmuje się diagnostyką dzieci i młodzieży oraz psychoedukacją dzieci, rodziców i nauczycieli.

mgr Julia Ogiegło psycholog dziecięcy Alma


Julia Ogiegło

Psycholog dziecięcy
Warszawa / online

Psycholog dziecięcy posiadadający kwalifikacje pedagogiczne, terapeutka integracji sensorycznej oraz trener TUS. Zajmuje się szeroko pojętą diagnozą, wsparciem psychologicznym oraz rozwijaniem umiejętności społecznych, prowadząc zajęcia grupowe.


Karolina Maliszewska

Pedagog specjalny, diagnosta specyficznych trudności w uczeniu się, terapeuta WWR
Warszawa / online

Magister pedagogiki specjalnej, specjalizującym się w wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka. Doświadczenie zdobywała poprzez pracę i praktyki w różnorodnych placówkach tj. żłobki, przedszkola i poradnie.


Milena Mocek

Diagnosta specyficznych trudności w uczeniu się
Warszawa

Specjalizuje się w diagnozie specyficznych trudności w uczeniu się u dzieci w wieku 6-18 lat. Doświadczenie zdobyła w pracy z dziećmi o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych, w tym z niepełnosprawnością intelektualną, spektrum autyzmu i trudnościami w nauce, odbywając praktyki w różnorodnych placówka