REGULAMIN CENTRUM TERAPII ALMA
§1. Umawianie wizyt
- Wizyty można umawiać osobiście i telefonicznie poprzez kontakt z rejestracją oraz online poprzez stronę www.centrumalma.pl.
- Termin wizyty można zmienić/odwołać najpóźniej na 24 h przed rozpoczęciem konsultacji.
- Pacjent zobowiązany jest do dokonania płatności przed wejściem do gabinetu.
4.Pacjent zobowiązany jest do opłacenia konsultacji online, diagnoz oraz wizyty pierwszorazowej maksymalnie na 24 h przed rozpoczęciem konsultacji.
- Zmiana terminu/odwołanie w tym samym dniu lub niestawienie się na wizytę skutkuje obowiązkiem uiszczenia pełnej opłaty za daną wizytę.
- Pacjenci zapisani na poniedziałek lub termin następujący po dniu ustawowo wolnym od pracy zobowiązani są do zmiany terminu/odwołania wizyty w piątek lub ostatni dzień roboczy poprzedzający wizytę.
- Pacjent otrzymuje przypomnienie z prośbą o potwierdzenie terminu w dniu poprzedzającym wizytę. Nieotrzymanie prośby o potwierdzenie nie oznacza, że wizyta się nie odbędzie.
- Pacjenci umówieni na pierwszą wizytę zobowiązani są do stawienia się w rejestracji na 10 min. przed rozpoczęciem w celu dopełnienia formalności rejestracyjnych.
- Spóźnienie się pacjenta na wizytę nie skutkuje wydłużeniem czasu trwania wizyty.
- W wyjątkowej sytuacji jest możliwość zmiany formy wizyty stacjonarnej na teleporadę lub konsultację online na podstawie wcześniej uiszczonej płatności przelewem na konto: 14 1600 1462 1855 5471 1000 0001 i przesłaniu potwierdzenia wpłaty na adres e-mail: biuro@centrumalma.pl
- W przypadku, gdy pacjentem jest osoba małoletnia, przy pierwszej wizycie niezbędna jest obecność opiekuna prawnego/rodzica w celu podpisania niezbędnych dokumentów.
- Cennik świadczonych usług dostępny jest w rejestracji oraz na stronie centrumalma.pl
- Wizyta może zostać odwołana przez placówkę, gdy pacjent nie dokonał wymaganej opłaty za wizytę. (jednakże pacjent jest zawsze informowany o odwołaniu wizyty).
§2. Sposoby płatności
- Klient może dokonać zapłaty w jeden z następujących sposobów:
-
osobiście, gotówką, przed rozpoczęciem wizyty;
-
on-line za pomocą systemu PayU;
- przelewem, na rachunek bankowy 14 1600 1462 1855 5471 1000 0001.
- PayU jest systemem internetowym obsługującym płatności elektroniczne, oferowany przez spółkę PayU S.A. z siedzibą przy ul. Grunwaldzkiej 186, 60-166 Poznań, NIP: 779-23-08-495, WWW: payu.com, e-mail: serwis@przelewy24.pl.
- Dane przesyłane za pośrednictwem PayU są przechowywane zgodnie z polityką prywatności operatora https://poland.payu.com/nota-o-prywatnosci-payu/.
- Zwrot środków następuje w taki sam sposób, w jaki została dokonana płatność przez Klienta, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
PAKIET PSYCHOEDUKACJI ADHD DLA DOROSŁYCH
- W ramach PAKIETU PSYCHOEDUKACJI ADHD DLA DOROSŁYCH odbywa się 12 konsultacji z psychoterapeutą.
- Koszt pakietu wynosi 1900 zł (pakiet podstawowy) i 2500 zł (pakiet premium).
- W celu uzyskania jak najlepszych rezultatów konsultacje odbywają się przez okres 12 tygodni, ze stałą częstotliwością 1 raz w tygodniu.
- Konsultacje można umawiać osobiście, telefonicznie oraz online, np. poprzez stronę centrumalma.pl.
- Aby udostępnić Pacjentowi możliwość skorzystania z pakietu również po rozpoczęciu psychoedukacji, dopuszcza się wykupienie mniejszej liczby konsultacji w ramach pakietu płacąc pełną kwotę.
- Płatności należy dokonywać przed rozpoczęciem konsultacji.
- W razie konieczności rezygnacji z pakietu Pacjent może uzyskać zwrot pozostałej kwoty w wysokości 1900 zł – X * 180 zł, gdzie X to liczba odbytych konsultacji.
- Rezygnację należy zgłosić w Centrum Terapii Kobiety i Dziecka ALMA, do dnia poprzedzającego najbliższą konsultację. Nie powiadomienie skutkuje brakiem możliwości zwrotu pozostałej, niewykorzystanej kwoty.
- Pacjent może 3 razy dokonać przełożenia umówionej wcześniej konsultacji.
- Termin konsultacji można zmienić najpóźniej w dniu poprzedzającym konsultację.
- Zmiana terminu w tym samym dniu lub niestawienie się na konsultację, bez wcześniejszego poinformowania rejestracji pod numerem telefonu 507 123 243 lub 660 408 945 skutkuje przepadnięciem wizyty z pakietu psychoedukacji we wszystkich przypadkach płatności.
- Pacjenci zapisani na poniedziałek lub termin następujący po dniu ustawowo wolnym od pracy zobowiązani są do zmiany terminu wizyty w piątek lub ostatni dzień roboczy poprzedzający wizytę.
- W trosce o obecność Pacjenta przypominamy o konsultacji drogą telefoniczną lub sms-ową w dniu poprzedzającym wizytę. Nieotrzymanie przypomnienia nie oznacza, że wizyta się nie odbędzie.
- Spóźnienie się Pacjenta na wizytę nie skutkuje wydłużeniem czasu trwania wizyty.
- Nie ma możliwości jednorazowej płatności za psychoedukację.